Alla inlägg den 16 september 2012

Av Sajberlena - 16 september 2012 21:27

...det kan va så förfärligt, det kan va så bra...

Jag sov hela natten som en stock. Vaknade vid nio. Gick ner och satte på kaffe. Satte mig framför TV:n för att dricka kaffet tillsammans med morgonprogrammen. Somnade. Vaknade till då och då och FÖRSÖKTE verkligen sätta mig upp - men det var fullständigt omöjligt!! Jag ORKADE inte!

Inte förrän kvart i tre på eftermiddagen...

Hörrni, jag är trött. Sleten. Ont i hela kroppen. Känslig och gråtmild. Däppig. Jag är i total avsaknad av energi, lust och inspiration. Antingen är jag allvarligt sjuk eller så är jag bara gammal. Möjligen lever jag i sviterna av en dåligt omhändertagen influensa - who knows.

Så jag tar lite paus nu. Från bloggande, Fäjsbockande och allt annat som inte är livsnödvändigt.

Återkommer när jag hittat tillbaka till det som försvunnit!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards