Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Sajberlena - 1 februari 2013 10:51

Det går framåt! Minsann minsann, det går framåt! Vi lämnar nu januari 2013 bakom oss för att aldrig mer behöva möta denna kalla, mörka och fattiga månad. Nu är det februari! Kort, trevlig månad med sportlov och allt, kan det bli bättre? Ja, jo, visst - det kan bli maj och juli och sånt också men jag menar just NU? Nämen precis! Det är semlor, grå gräsmattor och vattenpölar, allt som en enda stor godispåse!


I januari hade vi influensavirus x 5 i familjen, det har nu lämnat oss och istället ersatts av spionvirus x 776 i min privata dator. Åtminstone fick jag det beskedet igår när jag scannade den; "du har 776 allvarliga hot" och alla skulle i princip starta världskrig lät det som.

Nåväl, fixfix och vaccin och grejer och så lite återställning och hit och dit och jodå, den funkar. Det tog bara halva natten...


Jag kan också berätta att jag slarvat bort mina glasögon och det är inte så himla bra. Förvisso har jag ett par reservare men det är liksom inte samma sak... Deppigt. Å andra sidan KAN ju detta innebära att jag måste köpa nya och det är ju alltid lite kul! Men skriver jag konstigheter så vet ni vad det beror på i alla fall, jag ser inte vad jag skriver.


Jaaaa... vad ska jag berätta mer då... Bilen funkar... ingen översvämning i källaren TROTS snabb snösmältning och ösregn... shit, mitt liv är verkligen händelselöst alltså. Frågan är om det ens är någon idé att hålla på med det här bloggeriet...


Vi får väl se. Händer det något återkommer jag!


Ovido - Quiz & Flashcards