Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Sajberlena - 12 februari 2013 13:26

Jo, jag var då hos farbror doktorn igår.


Jag åkte hem med förvissningen om att alla prover var av utmärkt kvalitet, blodsocker, sänka, blodtryck - allt är kanon! Jag är frisk som en nötkärna.


P.I.N.S.A.M.T


Jag säger ju det.


Istället fick jag diagnosen "lite för tjock, lite för omotionerad och lite för gammal". Ungefär så, fast lite mer inlindat.

Tänk, jag hade ingen aning om att konstant huvudvärk i tre veckor är en direkt följd av ålder, vikt och välträning. Men nu vet jag!

Så nu ska jag gå ner i vikt, motionera mer och bli yngre.


Lätt som en plätt! Det är väl bara att... sätta igång... då?

Av Sajberlena - 12 februari 2013 13:26

Jo, jag var då hos farbror doktorn igår.


Jag åkte hem med förvissningen om att alla prover var av utmärkt kvalitet, blodsocker, sänka, blodtryck - allt är kanon! Jag är frisk som en nötkärna.


P.I.N.S.A.M.T


Jag säger ju det.


Istället fick jag diagnosen "lite för tjock, lite för omotionerad och lite för gammal". Ungefär så, fast lite mer inlindat.

Tänk, jag hade ingen aning om att konstant huvudvärk i tre veckor är en direkt följd av ålder, vikt och välträning. Men nu vet jag!

Så nu ska jag gå ner i vikt, motionera mer och bli yngre.


Lätt som en plätt! Det är väl bara att... sätta igång... då?

Ovido - Quiz & Flashcards