Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Sajberlena - 2 januari 2013 13:33

Nu får det räcka! Nu är jag trött på alla sjuka, febriga och kräksiga familymembers. För att inte tala om gnälliga dito och då tänker jag mest på den del av äldre modell.


Jag är trött på att sitta och läsa om hur att kickstarta ett nytt liv på bara 30 dagar och hur att forma min barbamammakropp till en mer trivsam modell utan att ens orka stänga ner internet när jag läst klart.


Jag är trött på tomtar, dammråttor och soffan full av hängande sjuklingar och filtar överallt.


Nu åker tomtarna ut, filtar och soffa ska tvättas och sängkläder bytas. Golv skall skuras och tvätt skall på karusell i avsedda maskiner.


Nu är jag less. Nu tar jag all energi jag inte har och ger järnet. Ska bara fixa nyponsoppa till sjuklingarna först.


Imorron ska jag börja jobba och då ska allt vara klart och alla ska vara friska.


Ty så har jag bestämt...

Ovido - Quiz & Flashcards