Alla inlägg den 14 november 2010

Av Sajberlena - 14 november 2010 17:38

Nä, nu räcker det! Nu är det bra! Enough is enough!


Drog på mig ett linne och över den en tröja i "nätmodell".


Sen drog jag på Fars-dags-fika hos svärfar i bästa "Jag är en kassler"-looken...


"Jamen", säger maken. "Känner du så måste du bara börja röra lite på dig ju! Fast JAG tycker INTE du ser ut som en kassler..." tillade han, han är ju sådär snäll ni vet. Utom när det gäller Spykersaaben då alltså.


Sorterade ur min garderob lite. Planerade tre högar;


"Tröttnat-på-hög", "Alldeles inte min stil-hög" och en "Ahahahaa, hur tänkte du där-hög".


Plötsligt stod jag bara med en enda stor; "Moahahaha-tro-inte-att-du-nånsin-kan-ha-oss-igen-hög"... Den var inte planerad, den bara blev.


Nu har jag till råga på allt typ ingenting kvar att ha på mig!


Söndagar är ganska deppiga.


Borde inte sitta här, borde ut och springa. Om jag bara kommit i joggingdressen...




Ovido - Quiz & Flashcards