Alla inlägg under juni 2011

Av Sajberlena - 2 juni 2011 16:47

Efter en totalt galen dag på jobbet igår tänkte jag att dagen skulle gå i vilans tecken. Tänkte inte göra någonting!


Nu, såhär på eftermiddagen kan jag bara konstatera att jag - återigen - aldrig lyckas leva upp till min egen planering!


Det var simskoleavslutning (höll jag på att glömma) så jag var uppe med tuppen och bevistade hur sonen frustande men simmande för helt egen maskin tog den åtråvärda Guldgrodan! *vågen*


Apropå simskola... Samtliga tre arvingar har nu gått i simskola. Det har varit i kommunregi, i Simsällskapsregi, i privat regi och all tänkbar regi som finns.


Ingen - jag upprepar - INGEN simskola har kvalitetsmässigt motsvarat den som bedrivs på Möre Hotell i Söderåkra!! Det finns förmodligen mängder av simskolor som är lika bra, jag noterar bara fakta utifrån våra erfarenheter.

Ett suveränt upplägg, aktiva och engagerade simlärare och lekledare - helt outstanding!


Det var en stolt och glad lillfis som åt avslutningsglass utanför hotellet idag.


Tanken var sedan att jag skulle ta mig en solningseftermiddag på gräsmattan men den slutade med att jag kantskar gräset utmed plattorna i flera timmar...


Ett politiskt event skulle - i min värld - genomföras i kommunen på lördag och söndag till vilket jag hade lite uppgifter. Döm om mitt brutala uppvaknande när jag insåg att eventet är imorgon och därmed är kvällen räddad... Hm.


Men man ska väl helt enkelt vara glad att man inte är sysslolös, uttråkad och less antar jag?


Låt solen skina på era näsor nu så jag slipper vara ensam om att se ut som jag gör!


Varför blir man röd och brun på hela kroppen utom på benen förresten? Jag ser ut som en jordgubbsklubba... Skumt...


Ovido - Quiz & Flashcards