Alla inlägg den 15 november 2011

Av Sajberlena - 15 november 2011 09:58

...ta med mig hunden till stan vilket var lite dumt eftersom  hon ska trimmas idag... Fick vända halvvägs, köra tillbaka och hämta henne.


Nu har jag glömt hur dags vi skulle vara där. Får ringa och kolla.


I höstas glömde jag ta med katterna när de skulle kastreras. Nu skäms jag och vågar inte ringa och beställa ny tid... Får ringa en annan veterinärmottagning. Om jag kommer ihåg det.


Sonen upplyste mig om att jag glömde skicka med gympakläder till skolan i fredags. Idag glömde jag var jag lagt hans gympapåse... Men vi hittade den! I bilen. Bra!


Sen var det massa andra saker jag skulle göra men det har jag också glömt.


Nu är det listor som gäller. Listor på ALLT.


Ska bara försöka komma ihåg var jag lagt kollegieblocket.


Det är jobbigt att vara glömsk. Är lite orolig att jag fått allsajmers...   



Ovido - Quiz & Flashcards