Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sajberlena - 13 februari 2011 20:51

Håhåjaja... Söndag efter lördag och lördag med fest...


Jättekul fest förresten, även om jag krånglade med eyeliner och hårspray hela eftermiddagen för att skapa något som minde om 60-tal. Det var inte helt enkelt men det funkade väl hyfsat. Makalöst vad mycket trevliga människor det finns överallt, har ni tänkt på det? Hur många som helst!


Travade hem framåt kvart över mittinatten (hur kommer det sig att jag ALLTID blir kvar till sist??), släpade upp tallrikar och mat och glas i sovrummet, åt en hel middag i sängen, skrattade halvt ihjäl mig åt något som maken sa men som jag nu glömt och somnade som en klubbad guppi.


Idag var det inte så himla kul att vakna men en woman´s gotta do what a woman´s gotta do så jag gick upp, satte på kaffe, la mig på soffan medan jag väntade på att kaffet skulle bli klart och vaknade igen två timmar senare. Ooops.


Resten av dagen - förutom en längre sejour med hundpromenad och lite småfix - har ägnats åt Agatha Christie-spel och ännu mer mat.


Fattar inte hur jag orkar få i mig all mat jag äter! Å nu är jag hungrig igen...



Ovido - Quiz & Flashcards