Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Sajberlena - 19 februari 2011 16:30

Kära vänner, jag behöver lite hjälp här...


Ni vet den här?


  

Den har liksom fått slut på batterierna. Orkar inte ladda upp sig. Tar sig bara fram med hjälp av dragare och bogserlina... Trots att den redan är renoverad för tjugotusentals kronor!

Jag börjar inse att vår relation lämnar en hel del övrigt att önska. Vi drar hela tiden åt olika håll! Har helt olika målsättningar!

Dåliga relationer tär hårt på energin. Någon gång måste man kanske inse att det är dags att gå vidare men på varsitt håll? Det är tungt men bäst i det långa loppet.


Men jag vill inte leva som gångtrafikant, jag behöver etablera en ny relation!


Därför undrar jag nu - ska jag våga satsa på den här tycker ni?


     

Nä, jag vet - man ska inte slänga sig in i nya förhållanden alltför snabbt, men jag måste säga att det känns bra än så länge.


Frågan är om jag klär så bra i rött...?

Ovido - Quiz & Flashcards