Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Sajberlena - 14 juni 2010 13:14

Ikväll är det grillkväll med lillfisens skola.


Ska man ha med sig egen grillmat? Ja. Har jag fixat grillmat? Nej. Har jag ens funderat på VAD vi ska grilla? Nej. Vet jag om resten av familjen är informerade om kvällen? Nej.


Borde jag ha skött detta bättre? Mja, jo, eventuellt.


Har jag lite att göra när jag kommer hem? Japp.


Lär jag mig någonsin? Noväjschosäj...

Av Sajberlena - 14 juni 2010 08:08

Jahaja, så vart det måndag igen och sista skolveckan har tagit sin början.


Helgen har varit helt lysande, massor av god mat (tack bror o svägerska), massor av öl (tur ni har mig som hjälpa till att tömma ölflak som nästan håller på att bli för gamla!), massor av härligt sällskap (tack kusin, så jävla kul att träffa dig), tidningsmöte, vedstapling, pizza och filmkväll.


Igår såg jag den där filmen där en galen kirurg opererar ihop tre människor till en mänsklig jag-vet-inte-vad och det var bland den värsta smörja jag sett! Folk har svimmat och spytt i biosalonger och jag blev bara förbannad över att jag ödad tid på eländet. Sen såg vi Pharanormal activity (tror jag den hette) och den var ju då bättre men...


Fast när man tillhör kategorin som placerar Den engelska patienten bland topp fem på filmlistan ska man kanske inte se såna filmer och tro att man gillar dem, jag vet inte...?


Nåväl.


Idag är det familjeaktivitet på skolan och snart är det tisdag och på fredag är det skolavslutning och jag undrar bara stillsamt - var tog den HÄR terminen vägen?



Ovido - Quiz & Flashcards