Alla inlägg den 13 november 2012

Av Sajberlena - 13 november 2012 12:04

Idag är det VAB, eller som det så fint heter; vård av sjukt barn...

Det är lite tråkigt. Han ligger i soffan och glor på TV, vit i fejan och varje gång han ser nåt kul så skrattar han högt. När jag går förbi tvärtystnar skrattet... Bäst att hålla låg profil så att inte mamma tror han mår bra? Mhm.

Slösurfar och dricker kaffe och är makalöst godissugen. Hittade en dammig Plopp i ett hörn och dammade av den, men det gav bara mersmak. Jag ska inte äta godis så glöm att jag sa nåt.


Egentligen borde jag väl göra en massa saker; dammsuga, vika tvätt och sånt men ooooorka! Ska göra det. Sen. Kanske.


Jag ska åka till gymmet ikväll! Bråka med Crosstrainern och göra massa 3x10 i alla maskinerna. Skulle dit i söndags men då var det plötsligt Fars Dag och det innefattade inte Mors Träning av någon anledning? Möjligen kan anledningen vara träningsvärk sedan gången innan men ändå... Nu är den nästan över och det är tid att skaffa ny!

Förra gången jag var där kom instruktören och gick förbi. "Går det bra?" frågande han. "Du vill döda mig" sa jag.   sa han...

Nähä, nämen jag får väl VABBA vidare... Dessvärre lär väl inga dramatiska händelser inträffa här idag så roligare än så här blir det inte!

Ovido - Quiz & Flashcards