Alla inlägg den 7 november 2012

Av Sajberlena - 7 november 2012 21:32

...bollen är i rullning och startskottet är skjutet...


 

En tagg. Till gymmet. Jojomen...

Inskrivningen gick bra, jag var på väg att vända precis vid stora dörren, vid skohyllan och vid tröskeln men jag hade en god vän med mig som puttade mig framåt.

Jag lämnade min ifyllda lapp, registrerades i datorn och gick husesyn.

Skrev upp mig för en genomgång av de maskiner jag inte kände igen och har således bokat personal för träningsprogram imorgon kväll klockan åtta. Jag har inget telefonnummer och minns inte ens namnet på honom jag ska träffa - alltså ingen risk för att ringa återbud.

Jag har målat in mig i ett hörn.

Där ska jag nu äta grönsaker, lyfta tyngder och springa på löpband.

Till första advent kommer jag vara vältränad, spänstig och full av kondition.


Så är det skrivet - så får det bli.


För jag har en blå tagg till gymmet...

Ovido - Quiz & Flashcards