Alla inlägg den 3 september 2011

Av Sajberlena - 3 september 2011 11:13

Jo, Lillfisen fick en Pokemontidning på semestern. I tidningen låg ett prenumerationserbjudande; SMS:a en kod hit och dit och ta del av erbjudande yadayada...


Så - jag gjorde det. Jag skickade ett SMS med koden och fick svar blixtsnabbt; vi måste ha adressuppgifter så vi vet vart tidningen skall skickas...


Hoppsan - tänkte inte på det... Sorry. Skickade ett nytt SMS med efterfrågade uppgifter.


Detta var någon gång under V31, d v s första veckan i augusti. Nästa nummer skulle komma ut den 23 augusti.


Fick vi någon tidning? Nope.


Mailade Egmont 25 augusti. "Hallå, får vi nån tidning eller...?"


Har jag fått något svar på mitt mail? Nope.

Har jag fått någon tidning? Nope.


Mailade igen den 30 augusti. "FÅR vi någon TIDNING eller va? VA???"


Fick jag något svar? Nä.

Tidning? Nä.


Gick in på deras egen hemsida och använde deras kontaktforumlär. "JAG HAR MAILAT TVÅ GÅNGER, KAN NI GE MIG ETT BESKEEEEEED????"


Fick en autobekräftelse att jag "via deras kontaktsida skickat dem ett mail."


Nejdå, det är inte livsviktigt. Det är inte avgörande för varken min eller Lillfisens existens på något vis. Men sedan första SMS:et skickades har sonen sprungit och kollat brevlådan varje dag! "Den kommer inte förrän den 23 augusti" har jag förklarat. Lillfisen ringade in datumet i sin almanacka...


Att ett företag som Egmont Kärnan AB inte kan bemöda sig med att besvara ett mail är jäääävligt irriterande...


De borde ta lärdom av ICA-förlaget. Där snackar vi service på högsta nivå!

Presentation


Låt oss prata friskvård, hälsa, motion, potatisavkok och aktivt, bullbakande föräldraskap - bara inte just här. För just här pratar vi om ingenting...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ämnesområden


Ovido - Quiz & Flashcards