Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Sajberlena - 3 januari 2012 14:10

Det känns lite tråkigt att ha en blogg när man inte har ett smack att blogga om...


Det HÄNDER liksom ingenting! Jag flyttade en pappershög, matade in en annan, gjorde en momsdeklaration, skrev ut kontrolluppgifter... Tänkte redovisa löneuppgifter till Fora men de öppnade inte sin redovisning förrän på måndag...


Jag menar, hur spännande kan det va liksom?


Mer och mer känner jag att livet blir mindre och mindre spännande och ALLT är Toyotans fel! Det är ingen sport längre! Ingen utmaning! Den bara startar och går, startar och går... Det mest spännande med den bilen är hur skitig den kan bli innan man tvättar den! Ja, och sen brukar laddningslampan blinka ibland när den är kall, men varje gång det spritter till i mig av adrenalin så slocknar den och rullar på...


Den skulle varit på service för läääääänge sedan men jag har inte hunnit. DET är lite sport - hur länge klarar den sig utan service?


Sen är barnen hemma och jätteförkylda, jag bytte från en bärbar dator till en annan igårkväll och det var ju... kul men ospännande...


Vädret är inte så spännande det heller, det ska komma snöstormar och klimatkatastrofer men tydligen inte där jag bor.


På fredag kommer Afrikasonen hem - DET ska ju bli vansinnigt roligt! Men för övrigt så... nä.


Det KAN finnas en risk att jag har fått p-böter idag för första gången på två år nu! Det är nog det mest spännande som händer idag. Jag såg nämligen en p-vakt skymta förbi förut...


Annars inget att rapportera.

Ovido - Quiz & Flashcards