Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sajberlena - 11 december 2010 19:42

Idag skulle jag alltså berätta vad jag haft på mig...?!


Allvarligt talat - dagens outfit är INTE riktigt min cup of tea, så vi hoppar över det!


Istället kan jag ju visa lite bilder från livet som pågår parallellt med de färdiga bloggrubrikerna:  



Detta är då ett foto av vår familj, taget av lillfisen. Det är nu inramat bakom ljusbeständigt glas. OM det någon gång skulle bli någon utredning av huruvida våra familjeförhållanden är som de ska eller inte så kan det vara bra att ha... Å DEN LILLA TJOCKA DÄR ÄR INTE JAG!!! DET ÄR MELLANSONEN!! Bara så ni vet... Jag är den mörka i mitten!? Kan möjligen ge upphov till vissa spekulationer från eventuella barnpsykologer enär jag är kort, knubbig och blond men den dagen den sorgen.


 


En liten inblick i hur min resväg till och från jobbet ser ut... Notera att jag jobbar till klockan fyra och inte till - som man kunde tro - typ mitt i nätterna... Alltsom oftast brukar det bakom krökarna, snövallarna eller ur skogen framträda ressällskap i form av älgar, vildsvin, rådjur eller andra spännande typer!

  


Maken plockade ner lite istappar. Han tyckte det var dumt att någon skulle få dem i huvudet. Han är ganska smart i vissa lägen, även om han höll på att ramla ut genom fönstret när han höll på. Han är mindre smart i andra lägen...


        

Ett urval av erhållna födelsedaspresenter!


  

Såhär ser det ut när man bogserar en Spykersaab till verkstaden! Efter att bogserlinan gått sönder två gånger...


    

Å såhär ser det ut när maken knyter nya knutar på bogserlinan för tredje gången!


Frågor på detta? 


     




Ovido - Quiz & Flashcards