Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sajberlena - 1 december 2010 23:25

Hittade den här listan på bloggrubriker hos Riesling, så jag snodde den för hon sa att jag fick det!


Tycker det är en himla bra grej - så slipper jag fundera ut vad jag ska blogga om under hela december. Inte för att det brukar vara så mycket att fundera över, det kommer liksom av sig själv, men kanske vore det kul att ta del av något som inte har med pannan, Spykersaabar och helljus att göra? Om inte kan ni ju bara hoppa över den här bloggen under december. Eller åtminstone bara välja ut de dagar som verkar kul!

Fast det finns en risk att mina sedvanliga ämnen kommer beröras även under någon av dessa rubriker...


Day 1 - Introduce yourself

Day 2 - Your first love

Day 3 - Your parents

Day 4 - What you ate today

Day 5 - Your definition of love

Day 6 - Your day

Day 7 - Your best friend

Day 8 - A moment

Day 9 - Your beliefs

Day 10 - What you wore today

Day 11 - Your siblings

Day 12 - Whats´s in your bag

Day 13 - This week

Day 14 - What you wore today (en gång till...)

Day 15 - Your dreams

Day 16 - Your first kiss

Day 17 - Your favourite memory

Day 18 - Your favorite birthday

Day 19 - Something you regret

Day 20 - This month

Day 21 - Another moment

Day 22 - Something that upsets you

Day 23 - Something that makes you feel better

Day 24 - Something that makes you cry

Day 25 - Your favorite place

Day 26 - Your fears

Day 27 - Your favorite place

Day 28 - Something that you miss

Day 29 - Your aspirations

Day 30 - One last moment


Så, då kör vi väl då!

Ovido - Quiz & Flashcards