Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sajberlena - 7 maj 2010 12:22

Vet ni vad - jag ska faktiskt inte kommentera gårdagens allmänna möte med politikerna i kommunen här i bloggen! Jag är så fruktansvärt trött på möten, diskussioner, konstiga politiker och obefintliga barnomsorgslokaler så jag tänker inte ens tänka på dem! Jag tänker totalt fokusera BORT från allt sånt ett par dagar och ägna mig åt livets väsentligheter: barn, hund, häst och marknad.


Istället tror jag vi ska tala om... om... öh... Jo, vi kan tala om... varför inte... eller nä... hmhmhm...


Ojdå. Kanske har mitt liv varit lite för fokuserat på möten, uppvigling och skrivelser sista tiden... När jag funderar på saken känns det inte som om jag har så mycket annat att bidra med ur mitt liv för stunden. Såvida ni inte är intresserade av bokföringsarbeten och momsrapporter?

Nä, trodde väl inte det...


Jag ska i alla fall åka och hämta hem senaste Gullabobladet från tryckeriet innan jag kör hem idag!


Sen ska jag hem och städa, laga mat och öppna en flaska vin. Imorgon är det marknad i byn och på söndag blir det lugn och ro. 


Ha en trevlig fredag!





Ovido - Quiz & Flashcards