Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Sajberlena - 11 maj 2010 08:13

Nu är det tisdag morgon, jag har avverkat en hel "Lena-arbetsvecka" redan innan jag far till jobbet idag, kommer avverka ytterligare en halv innan jag kan åka hem och jag är mördande jättejättetrött och fattar inte varför...     


Jag menar, jag är ju inte precis begåvad med ett fysiskt arbete (förutom det faktum att jag med jämna mellanrum tvingar ner axlarna från öronen då), men ändå känns det som man gått igenom en stenkross. Måhända har det varit lite mycket sista tiden?


Barn, tidningsedition, möten, fler möten, släktbesök, middagar, artikelskrivning, disktvättostädning, hund, häst, jobb, ännu mer jobb, marknad, (c)-hemsida, renovering och sånt där småjox tar på krafterna när allt ska hända på samma gång. Man blir som lite matt i knäna. I princip kan man säga att de inte riktigt bär mig just nu.


Fast å andra sidan har jag ju faktiskt övat några år på att klara många saker samtidigt så det borde inte vara något bekymmer... Skumt.


I alla fall känner jag ett skriande behov av vila och tänker därför göra just det några dagar. Och då menar jag vila från det mesta, utom familj, häst och hund men dock från bloggandet.


Alltså - jag tar lite semester ett par dagar, så ses vi när jag vaknat igen, okej? Och tänk vad mycket jag kommer ha att berätta om då!   


Kram så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards