Alla inlägg den 27 april 2011

Av Sajberlena - 27 april 2011 19:32

Jag tänkte nu att jag skulle sluta ansa och vårda mina döda plantor och ersätta dem med nya.


Alltså besökte jag torget i stan idag och fyllde bakluckan med bruna papperskassar innehållande grönabladiga saker på stam. Och rosa blommor. Fast i andra krukor.


Nä, jag vet inte alls vad det är men de var fina. Ska visa kort sedan så kanske någon vänlig själv vill upplysa mig om vad jag har planterat?


Nu har jag tankat med ett besök på soptippen, två grillade kycklingfileer, grönsallad och gräddfilssås  nedsköljt med ett glas rödvin så nu är det väl bara att sätta igång antar jag....


Ska bara ta på mig mina blommiga gummistövlar, rödkantade trädgårdshandskar och hitta min nya, fina Gardenaspade.


Allt går så mycket lättare med rätt attiraljer!


Appropå ingenting - varför är det ingen som kommenterat min nya, urtjusiga header??? Fattar ni inte vilket JOBB jag har lagt ner på den: duttat dit små gem, tejpbitar och knappnålar... Skärpning nu - ge mig lite positiva signaler här va? Det var MASSOR av jobb för en som egentligen inte kan det!   


Ovido - Quiz & Flashcards