Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Sajberlena - 5 maj 2011 12:28

Väckte lillfisen idag. Stor dag! SIMSKOLEDAG!!


"Har du packat grejerna mamma?"


"Japp!"


"Har du packat mufflorna?"


"Näpp! Du behöver inte dem, allt du ska ha finns där."


"Åh, bra. Glöm inte att ta med nån mat till mig!" (utlovat eftersom vi åker direkt från fritids).


"Nä, jag fixar det!"


"Det är långt till Växjö...."


"Växjö?"


"Ja. Du sa ju att simskolan låg i Växjö..."


"Va? Jag har inte sagt ett ORD om Växjö! Vi ska inte till Växjö..."


"Men åååååhhhh...."   


Plötsligt försvann hela glädjen med simskola. Den som av någon anledning i Lillfisens huvud flyttats till äventyrsbadet i Växjö.


Bäst jag köper med mig något riktigt gott åt honom att äta på väg till badbaljan på Möre hotell... En utmärkt badbalja förvisso, men något äventyrsbad är det ju inte direkt.

Ovido - Quiz & Flashcards