Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Sajberlena - 20 mars 2011 18:48

Helluuuuuu!!!


Saknat mig?


Haha, dum fråga - klart ni har!


Men jag har haft lite grejer för mig vettni - det har ju varit soooool, vår och värme och jag läste nånstans att man måste börja ta hand om trädgård och yadayadayada så vi har gjort det. Lite grann.


Såhär såg det ut igår:


     


Men vi trotsade snö och elände och började jobba ändå! Först skulle vi ha igång vår gigantiska traktor... Det gick bra efter lite kablingsarbete och så!


  


Jag räfsade pinnar i stora högar och barnen kom och hämtade...


   


Sen grillade vi korv men jag glömde ta kort...


Å sen hittade jag såna här:


  


Sen rev övriga familjen min jättefinabraiga vilsvinsskrämmare gjord av snöre och byggplast:


 



Jaa.... Jo, just det - sen kom det massa goa ungdomar och de lagade mat alldeles själva...


  


De dukade...


  


Sen diskuterade de om man kunde mixa all mat under en dag och dricka den så man slapp äta, så de testade det...


 


De smakade den! De lär inte prova igen...


Jaaa, vad gjorde vi mer... Jo, jag vart lite glad varje gång jag gick förbi matbordet, tulpaner har en positiv påverkan på mig!


  


Å här kommer helt otippat en bild på min lilla vita bitch, alias Kessi.



Tja, de va den helgen det!


Bara så ni inte undrar...!

Ovido - Quiz & Flashcards