Alla inlägg den 8 april 2010

Av Sajberlena - 8 april 2010 22:25

Om någon tvivlar på att det varit påsk så har jag bevis här:

      


Om någon tvivlar på sonens talang som skräckkonstnär så har jag bevis här:

      


Nu måste jag återgå till Herman Lindqvist och Bernadotte. Jag är nästan lite kär i Jean Baptiste Bernadotte - också.


Om ni letar efter mig så finns jag i slutet av 1700-talet, mitt favoritårhundrade! Tror jag genomlevde mitt förra liv under den tiden...

Av Sajberlena - 8 april 2010 09:13

Jag tror att jag är gift med en av de mest humoristiska män som finns. Han kan vara så vansinnigt rolig ibland och kan skämta om precis allting!


Ta bara det här; häromdagen pratade vi om våra önskelistor inför vår och sommar, vad vi behöver köpa och göra.


Här är min önskelista;

Nya trädgårdsmöbler till altanen.

Ny vårgarderob.

En vecka i stugan på Öland.

Badstranden.

Nya dynor till hammocken.

Ett gäng bra böcker att läsas på nya dynor i hammocken.

Ett sånt där jätteparasoll som hänger över fikabordet.

Trätrall till altanen.

En miljonvinst på Trisslotteri.


Makens önskelista:

Färg till räcket på balkongen och altanen.

Renovera fönster på övervåningen.

Nya trädgårdsmöbler till altanen (!)

Renovera dålig balkongdörr.

Nya sommardäck till Spykersaaben.

Måla trappan och grunden.

Nytt avlopp.

Stapla veden tidigare i år så den hinner torka bättre.


Hahahaaaa - älskar hans humor!!!   


Ovido - Quiz & Flashcards