Alla inlägg den 12 april 2010

Av Sajberlena - 12 april 2010 08:53

Även om jag känner att jag nog kommer överleva den här förkylningsåkomman i en förlängning, fick jag stanna hemma från jobbet idag. Mot mina principer, men ibland får man se sig besegrad - om än av något som är så litet som ett icke för ögat synligt virus.


Nu ska jag inte ligga på sofflocket bara för det, jag har massor med jobb hemma och kan nog prestera lite i alla fall. Om en stund. Eller två. När jag känner mig bättre.


Barnen tillbaka till skolan idag då, efter ett långt påsklov. Vet inte vad det är för fel på mina ungar, men den ena var uppe och studsade klockan fem (!) och den andra klockan sex. Det är ju väldigt bra i och för sig, men kanske lite onödigt tidigt...


Nåja, det innebär ju förhoppningsvis att de är trötta som gnuer ikväll och faktiskt kan somna! Kanske.


Nä, lite snytning och lite alvedon nu, sen jäklar... orkar jag kanske släpa mig till soffan!   

Ovido - Quiz & Flashcards