Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Sajberlena - 10 oktober 2011 11:10

Det händer inte så mycket i livet just nu. Eller händer och händer - det händer MASSOR, hela tiden! Men det är sådär totalt ointressanta happenings typ; köpte mjölk, tvättade, dammsög, sorterade papper...


Inte mycket blogginspirerande händelser med andra ord!


Dessutom har jag gjort en omedveten notering - mitt liv går i cykler som hela tiden upprepar sig.


Exempelvis är vår telefon och vårt internet är totalt kass - igen... Jag är lika trött på att skriva om våra duster med Telia som jag är på att skriva om tvätt och dammsugning.


Shit, mitt liv är bara såååå ospännande. Det rusar fram som ett jetplan och ändå händer liksom ingenting kul?!

Det känns som om jag bara går och väntar på något men jag vet inte vad. Ska det bli varga-vinter? Ska jag bli miljonär vilken dag som helst? Ska jag gå ner något hekto i vikt eller... nä.


Ni fattar va?


Och det är nu, i sådana här lägen, som jag känner att jag måste påverka mitt liv lite i en mer spännande riktning... Det är nu, i sådana här lägen som jag känner att jag måste... shoppa!   

Ovido - Quiz & Flashcards