Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Sajberlena - 12 oktober 2011 20:06

Jag brukar hålla mig för god för att uttala rubricerade ord, men nu skiter jag i det - Telia kan fara åt -----------.


Vår telefon låter som en jordbävning, det är ingen idé att ringa hit; ingen här hör vad du säger i alla fall...

Vårt internet funkar i tio-minutersintervaller och är sedan dött i 20.


Maken felanmälde det hela i söndags under en tio-minutersfunkning och fick där besked att "felet ska avhjälpas inom tre arbetsdagar". Idag är det onsdag. Felet är inte avhjälpt.


Jag ringer till Telia på vår jordbävningstelefon. Fick stänga in mig i ett ljudisolerat rum för att ha en chans att höra idiottelefonsvararens instruktioner. Fick besked att "felet ska avhjälpas senast den 17 oktober" d v s om FEM dagar.


Dessutom får jag inget besked om vårt kortläsaravtal till vår bensinmack som kommer på fredag! Det är inte helt okej eftersom macken kommer på fredag och det går i så fall inte att tanka. De svarar inte på mina mail och när jag ringer så ska de "undersöka saken" men återkommer inte. När jag ringer igen går det fram en signal och sedan kopplas jag bort!


Jag är så less idag.


Så f******g less!!!

Ovido - Quiz & Flashcards