Alla inlägg under maj 2011

Av Sajberlena - 1 maj 2011 19:17

Idag när jag vaknade tänkte jag att "idag är en bra dag att fixa lite i trädgården". Mhm, jag vet - jag tänker inte helt klart alla gånger.


Nu, 10 timmar senare, inser jag hur dumt jag tänkte.


Det ena ger så lätt det andra! Så lite "fix" blev ett urgrävt land, montering av kantstöd, 12 skottkärrelass med sten som först skulle tvättas och sedan ösas ned med spade och blablabla...


Jag kan lätt konstatera att min kropp är gjord för allt annat än att skyffla i, tvätta och skyffla ur 12 skottkärrelass med sten. Samtidigt kan jag lätt konstatera att det blev bra. Asbra!


  


  


  


Lite bra att ha två land som är likadana! Lite bra att jag nu måste ut och köpa massa nya krukor, växter och annat kul!


Annars har helgen inneburit braseldning, korvgrillning och... typ det! Bra helg.


Nu ska jag gå och lägga mig. I en gipsvagga. Får se om jag någonsin tar mig ur den igen...



Ovido - Quiz & Flashcards