Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Greys Anatomy

Av Sajberlena - 20 oktober 2011 12:46

Jag satte mig framför TV:n igår och råkade hamna där precis när ett avsnitt av Greys Anatomy började. Jag har ALDRIG sett denna omtalade serie, inte ens reklamavbrotten under ett program!


Kollade info; avsnitt enmiljonfemhundrasjuttioandra av ungefär lika många inspelade och typ sista säsongen.


Nu orkade jag inte sträcka mig efter kontrollen och byta så jag tittade på avsnittet. Nu undrar jag bara: varför har ingen berättat om den här serien för mig? Varför har ingen talat om att den är en typisk Sajberlenaserie? Är det ingen som förstått att det förpliktar att umgås med mig? Finns det fler bra serier som ni sitter och smygtittar på utan att jag vet om dem? (Och nu pratar jag inte om Bönder som söker ensamma mammor eller annat dravel, ni förstår precis vad jag menar, ni känner mig!)


Nu har jag missat alla enmiljonfemhundrasjuttien tidigare avsnitt och får sitta och titta ifatt dem på datorn! Förstår ni hur lång tid det kommer att ta mig? Jag kommer ju inte hinna varken blogga, kolla Fäjsbock eller laga mat närmaste framtiden!


Ja, ni får skylla er själva! Hade ni informerat mig hade det inte blivit såhär!


Bara för att visa vad jag menar ska jag nu föregå med gott exempel:


På måndag, 24 oktober, börjar en svensk dramaserie på SVT. En kostymserie som utspelar sig på 1700-talet. Jag älskar den typen av serier och har noterat den i almanackan. Måndag kväll - mammas TV.


Se där, nu fick ni tips direkt av mig.


Nästa gång det börjar en serie typ Desperate Houswifes, Greys Anatomy, House eller liknande så är det er tur. (Nej, jag tittar varken på Housewifes eller House numera för jag har inte hunnit, men jag vill ändå VETA!)


Överens?


Mmm. Menar det...   



 
 
Ingen bild

bitterhalvan

20 oktober 2011 15:37

som ny här på bloggplatsen, kollade jag runt och hittade denna superbloggen, jag kommer tillbaka och läser mer, ler igen kännande. Urbra, känner mig helt klart mindre bitter.... :-)

Sajberlena

20 oktober 2011 18:10

Ahaaa, men himla välkommen - både till portalen och till mig! :D

Här kan vem som helst gå in när som helst och konstatera; ja, livet är tufft men den där stackars Sajbertanten, HON har har det inte lätt... Det enda hon vill är att ligga på soffan och äta praliner hela dagarna - ändå måste hon städa, laga mat, diska och hålla på! ;D

 
Ingen bild

Anna i dungen

22 oktober 2011 21:05

Lovar! ;-)

Sajberlena

22 oktober 2011 22:15

Hahaha - BRA! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sajberlena - 10 mars 2013 13:24

Hörrni, jag har flyttat nu.   Ni hittar mig här!   www.sajberlena.blogspot.se   ...

Av Sajberlena - 8 mars 2013 09:00

Jo, vi är ju skogsägare då... Jaså, visste ni inte det? Nämen oj, har jag glömt berätta det... Förlåt mig. Jomen vi har ju en skog. Med träd. Och buskar och blåbärsris och en upptrampad stig. Den är inte så stor kanske, men den är hög. Fullt tillräck...

Av Sajberlena - 7 mars 2013 20:33

Är ni lika trött på mig som jag är? Jag har flamsat och tramsat och haft mig i flera år nu, först på freewebs.com och sedan här.   Jag funderar allvarligt på att flytta härifrån. Gjorde ett försök för länge sedan, men den nya fungerade inget vida...

Av Sajberlena - 5 mars 2013 22:07

Åkte till jobbet. Kom dit innan nio - måste nästan vara OB-tillägg på sånt va? Jag menar, att jobba mitt i nätterna? Sen jobbade jag och jobbade och jobbade ÖVER! Jobbade så länge att de hann tömma postlådorna innan jag hunnit få med mina fakturor......

Av Sajberlena - 4 mars 2013 22:26

När jag har en blogg men skiter i att blogga på flera dagar så hamnar jag i läget att det finns så mycket att berätta så man inte vet var jag ska börja, och det blir jättejobbigt att sortera ut så jag hoppar över det en dag till. Och en till. Och en ...

Ovido - Quiz & Flashcards