Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Sajberlena - 8 augusti 2010 10:25

Det finns några som följer min blogg och som då och då kommenterar, ger feedback och massor av styrkekramar, uppmuntran eller bara ett hej.


Själv är jag dålig på att kommentera tillbaka - inte för att jag är nonchalant utan för att jag tycker det är så himla krångligt...   Man måste godkänna kommentaren, backa till sin egen blogg, välja att kommentera, skriva en kommentar och sen godkänna den igen - omständligt. Förmodligen gör jag fel, det finns nog ett enklare sätt men jag har inte tagit mig tid att utforska det vidare.


Alltså tänker jag massor av snälla tankar och förutsätter att ni vet hur glad jag är ändå. Ja, jag vet, jag är blond...


En del kommenterar mina blogginlägg direkt på FB och då är det lättare, där kan jag kommentera tillbaka medetsamma.


Men nu vill jag en gång för alla tala om hur glad jag är att ni finns, hur viktiga era kommentarer faktiskt är och hur mycket jag tycker om er, både familj, vänner och bloggvänner! Ni vet nog alla vilka ni är hoppas jag.   


Jag har fått en liten utmärkelse idag! Å jag är så både häpen och glad så jag vet inte till mig! Jag ska återkomma till detta, men det kräver lite förberedelser.


Och jag måste vänta på att doktorn ska ringa från barnavdelningen på lasarettet. Mellanfisen har massor av feber och tja, det är ju som det är...


Medan ni väntar presenterar jag er för en bloggvän jag har; riesling.bloggplatsen.se


Läs hennes blogg medan jag är på date med Il Dotore vettja!  Mycket nöje!




Ovido - Quiz & Flashcards