Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Sajberlena - 25 augusti 2010 23:10

Andfådd och med svettpärlor i pannan sitter jag nu på en stol och ser mig omkring i förödelsen runt mig.


Omkullvälta möbler, maken och jag i sönderrivna kläder och med såriga armar och händer. Stora hårtussar i hela köket och mattorna i knöliga högar. Det ser verkligen ut som ett krig har passerat.


Passionerat möte?


Nä.


Vi har klippt klorna på hunden...

Av Sajberlena - 25 augusti 2010 09:12

Har storslagna planer för Ledig Onsdag!


Städa katternas rum

Tvätta

Klippa klorna på hunden

Putsa fönster


Tänkte köra igång klockan åtta. Men det gick inte för då satt jag i bilen och körde försovande mellanfis till skolan...

När jag kom hem hörde jag att vattenpumpen gick och gick men ändå inget vatten... Hört den förr? Ner och skruva, banka och greja.


Känns inte som en bra start på en planerad bra dag. Tror jag ska göra mig en hotellfrukost och sätta mig framför TV:n.

Ovido - Quiz & Flashcards