Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Sajberlena - 30 augusti 2010 23:52

Förkyld... Hatar att vara förkyld!


I alla fall så har diskmaskinen gått sönder - igen - och bilen skramlar lite högt numera nånstans underifrån och jag vet inte riktigt varifrån eller varför.


Sen gapar bildatorn om nån trasig lampa och om låg nivå på spolarvätska eller vadenuva. Det blir ganska intressant ljudkombination varje gång jag kör iväg, Pliiiing; trasig yadayada (trycktryck på knappar så det blir lugnt) och sen: Pliiiing: låg nivå blahablaha (trycktryck igen) och så PIIIIIIIP - handbromsen i - och skrammelskrammeldunkdunk.


För någon månad sedan Plinggapade den om "Service" men jag tryckte bort det så många gånger så den verkar inte behöva det längre! Åtminstone har den slutat tjata om det.


Spykersaab. Bilen som klarar sig utan servcie! Bra grejer.


Allvarligt talat - mitt liv är inte så mycket mer spännande än så för nu. Mhm, trist jag vet, men av erfarenhet vet jag också att efter ospänning och kav lugnt liv kommer kaos.


Jag bidar min tid.

Ovido - Quiz & Flashcards