Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Sajberlena - 7 mars 2010 21:10

För det fall någon undrar vart jag tagit vägen så kan jag meddela att jag ägnat tiden åt lite quality time med family och neighbours. Vi har då ägnat tiden åt bl a detta;

  


Vi fortsatte med;


  


Liiiite mörka bilder kanske, men ser ni no 10 där längst bort i bild? Det är en på gränsen till salig lillfis som ska få köra själv för första gången i sitt liv...


  


Vet ni hur man ser ut när man ska få köra själv för första gången? Efter flera års stående vid sidan om banan och titta drömmande på pappa och äldre bröder som har jättekul? När man äntligen äntligen kommit upp i rätt längd och en dröm ska gå i uppfyllelse? Jo, då ser man ut såhär:


  


Sedan avslutades dagen med middag, melodifestival och sällskapsspel hos grannarna!

Man kan väl säga att det var en osedvanligt trevlig lördag på alla sätt!


Gjorde ett tappert ridförsök också, men det gick inte så bra... Är det inte is, is och is överallt så är det skarsnö - gärna då med lite is under! Hästen har inga skor och därmed inga broddar så efter idogt runtridande på jakt efter lämpligt underlag gav jag upp. Hon såg lite förvånad ut, hästen, när hon efter 20 minuter sadlades av och släpptes ut i hagen igen! Men nästa vecka kommer våren och då - då tar vi igen det.


För övrigt har jag ägnat dagen åt att irritera mig lite på de debatter som pågår lite varstans i bloggosfären på internet. Jag syftar då på debatter som handlar om självmord och alla moralpredikanter som tycker så himla mycket...


Jag ska återkomma till detta, men det får bli ett eget inlägg och risken är att det blir låååångt...

Ovido - Quiz & Flashcards