Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Sajberlena - 15 oktober 2010 21:51

Har jag sagt att jag är storasyster till bästa småbröderna i världen? Va, inte?


Nähä, men då gör jag det nu då - jag har de finaste bröderna som finns! Jooodå, det har jag visst!


Jag har flera stycken, ett gäng kan man säga, och alla är mindre än jag. Eller yngre kanske... Ja, mindre också. På bredden alltså. Alla är jättesnälla också.


Maken köpte en diskmaskin på Blocket. Jag ringde en lillebror och frågade om han kunde hjälpa oss att hämta den, för han bor lite närmre diskmaskinen än vi.


Han hämtade den dagen efter. Sen åkte han hem och samlade ihop resten av sin familj och körde ner ända hem till mitt kök!


Mina bröder ställer upp i vått och torrt, ibland innan jag ens hinner be dem. De är just så mycket bröder man kan önska sig...


Fast det är klart - jag är ju också den bästa, vackraste, roligaste och snällaste syster de har.


De har ju bara mig...   


Men kolla här nu får ni se!


Innan...


     


Efter...


     


Ajöss, gamla trotjänare...


  


Å snyggaste i stan! Brorsan går inte av för hackor han heller...   


  


Skruva skruva koppla koppla...


  


Sen kan jag inte låta bli att fundera över en sak... Det är så omåttligt poppis med "dagens outfit" i alla bloggar överallt. Men alltså... Hur GÖR alla människor när de fotar dagens klädval?? För det här gick ju inget vidare... Och vad är grejen? Vilka är det som intresserar sig för vad andra på sig om dagarna, och varför????


  


Å en typ lite mörkare syrenfärgad tunika blev plötsligt... JÄTTElila????


  


Nä. Tror vi hoppar över "dagens outfit"-inlägg va?!





Ovido - Quiz & Flashcards